W październiku nasza szkoła dołączyła do projektu edukacyjnego Tydzień Uczniowskiej SuperMocy. Jego hasłem przewodnim było: Sukces jest jak wspinanie się po drabinie!
Cele Tygodnia Uczniowskiej SuperMocy to: lepsze poznanie siebie, uświadomienie uczniom ich mocnych stron, zaprezentowanie uczniowskich talentów, budowanie poczucia własnej wartości, wzmacnianie własnego pozytywnego wizerunku, integracja zespołu/grupy/klasy.
Uczniowie tworzyli skrzydła mocy (symbol wiary w siebie, wzbijania się wysoko i osiągania celów), mieli możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć i zajęcia najwyższego stopnia na podium, wybierali cytaty motywacyjne (z ebooka Zwyczajni-Nadzwyczajni), które najbardziej do nich przemawiały (zwyciężył cytat: Nieważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz.) oraz przeglądali się w lustrze motywacyjnym. Ważnym etapem projektu była moc relacji – uczniowie zastanawiali się, kto buduje siłę ich serca, ze swoją przyjaciółką lub przyjacielem mogli ubrać taki sam element odzieży, ozdobę lub przyjść w podobnej fryzurze.
Uczniowie z klasy 4B podczas popołudniowego spotkania z wychowawcą tworzyli symboliczne drabiny sukcesu oraz analizowali filmy związane z tematyką projektu – Piper oraz Swing to the Moon.
Tydzień Uczniowskiej SuperMocy był inspirującym doświadczeniem i jednocześnie wspaniałą zabawą.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym uczniom.