Tydzień Uczniowskiej SuperMocy

W październiku nasza szkoła dołączyła do projektu edukacyjnego Tydzień Uczniowskiej SuperMocy. Jego hasłem przewodnim było: Sukces jest jak wspinanie się po drabinie!

Cele Tygodnia Uczniowskiej SuperMocy to: lepsze poznanie siebie, uświadomienie uczniom ich mocnych stron, zaprezentowanie uczniowskich talentów, budowanie poczucia własnej wartości, wzmacnianie własnego pozytywnego wizerunku, integracja zespołu/grupy/klasy.

Uczniowie tworzyli skrzydła mocy (symbol wiary w siebie, wzbijania się wysoko i osiągania celów), mieli możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć i zajęcia najwyższego stopnia            na podium, wybierali cytaty motywacyjne (z ebooka Zwyczajni-Nadzwyczajni), które najbardziej do nich przemawiały (zwyciężył cytat: Nieważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz.) oraz przeglądali się w lustrze motywacyjnym. Ważnym etapem projektu była moc relacji – uczniowie zastanawiali się, kto buduje siłę ich serca, ze swoją przyjaciółką lub przyjacielem mogli ubrać taki sam element odzieży, ozdobę lub przyjść w podobnej fryzurze.

Uczniowie z klasy 4B podczas popołudniowego spotkania z wychowawcą tworzyli symboliczne drabiny sukcesu oraz analizowali filmy związane z tematyką projektu – Piper oraz Swing to the Moon.

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy był inspirującym doświadczeniem i jednocześnie wspaniałą zabawą.

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym uczniom.

Przejdź do treści